Tipar Digital Timisoara
Tiparul Digital
Printul digital reprezinta o reproducere a unor imagini digitale pe o suprafata fizica. Este folosit in general pentru personalizarea mediilor de printare (hartie, carton) Procesul difera de litografie*, flexografie** si de presarea tipografica in mai multe moduri: - fiecare print poate fi diferit, deoarece matritele tipografice nu mai sunt necesare, ca in metodele traditionale. - Nu se mai iroseste atat de multa cerneala si hartie, deoarece nu mai este necesara recolorarea unei imagini pana se aduce saturatia potrivita si nu mai este nevoie de verificare pentru inregistrarea si pozitionarea hartiei. - Cearneala sau tonerul nu patrund si pe verso-ul colii, asa cum se intampla in cazul cernelii obisnuite, ci formeaza un strat subtire pe suprafata foii. Pentru a nu se sterge, de cele mai multe ori se mai aplica unele proceduri suplimentare pentru o mai buna fixare. Astfel, in cazul tonerului, se utilizeaza un “lichid de fuziune” supus unui proces termic, iar in cazul cernelii, pentru uscare, aceasta este supusa razelor UV. Deoarece sunt foarte putine setari initiale care trebuie efectuate, printul digital este foarte util pentru realizarea de prototipuri rapide si tiraje reduse pot fi executate la costuri mult mai mici. Printul digital este folosit pentru printuri personalizate sau pentru imprimare cu date variabile, de exemplu, in cazul cartilor pentru copii, care sunt personalizate cu numele copilului si cu imagini specifice. Sistemul de printare la cerere utilizeaza, de asemenea tiparul digital, pentru tiraje mici de carti cu un numar variabil de pagini si tehnici diferite de legare.Pliante
Pliantele reprezinta una din cele mai importante modalitati de promovare a produselor, ofertelor si pot face o scurta prezentare a activitatii dumneavoastra. Alaturi de flyere, reprezinta o unealta indispensabila in campaniile de marketing. La cerere, pliantele publicitare se pot infolia mat sau lucios, pentru un cost suplimentar.
Flyere
Flyerele, alaturi de pliante reprezinta un element important pentru campaniile de marketing, constituind unul dintre cele mai accesibile instrumente de marketing prin care puteti informa clientii cu privire la noile promotii, oferte, concursuri etc, despre produsele si serviciile dumneavoastra.
CARTI DE VIZITA
Cartea de vizita este unul din primele elemente de identitate prin care un posibil partener interactioneaza cu compania dumneavoastra. Contine informatii legate de compania pentru care lucrati sau pe care o conduceti si, de asemenea, informatii legate despre dumneavoastra ca reprezentant al companiei.
BROSURI
Brosurile reprezintă compania, serviciile si produsele dumneavoastra in fata potentialilor clienti. Costul de realizare al unei brosuri este mai mare decat in cazul pliantelor sau flyerelor, dar in comparatie cu acestea contine informatii mai ample, avand un target relativ precis.
AFISE PREZENTARE
Tiparire afise pe diverse gramaje si suporturi de hartie mata sau lucioasa.
Afisul se numara printre produsele publicitare indispensabile oricarui eveniment sau campanii de promovare, dar si pentru decorarea incaperilor, atat la birou cat si acasa.
MAPE DE PREZENTARE
Mapele de prezentare cu buzunar, tiparite policromie fata sau policromie fata-verso pe diverse gramaje si suporturi de hartie mata sau lucioasa.
Buzunarele mapelor sunt prevăzute cu fante pentru inserarea cartilor de vizita, rolul lor general fiind de reprezentare si suport fizic pentru alte materiale tiparite.
CATALOAGE
Cataloagele sunt o forma superioara de prezentare a companiei, a produselor şi a serviciilor dumneavoastra printr-o abordare mai detailata fata de alte mijloace de prezentare. Pentru a atrage atenţia în mod deosebit asupra unor elemente grafice importante din cataloage, oferim servicii de innobilarea tiparului.
AGENDE
Agendele nedatate personalizate reprezinta o modalitate practica si eficienta de promovare a companiei si a produselor sau serviciilor dumneavoastra. Agendele sunt utilizate in scopuri promotionale intre societati partenere dar si in relatie cu diversi clienti si furnizori.
CALENDARE
Calendarele reprezinta o modalitate practica si eficienta de promovare a companiei si a produselor sau serviciilor dumneavoastra. Puteti oferi calendare partenerilor de afaceri sau clientilor transformandu-le in elemente de brand sau de fidelizare a clientilor. Calendarele se impart in trei categorii: calendare de perete, calendare de birou si calendare de buzunar.
REVISTE
Revistele reprezinta tipul de publicatie care, de obicei, se tipareşte dupa un anumit program (ex: saptamanal, lunar, trimestrial etc.) continand o serie de articole cu caracter informativ sau publicitar precum si inserturi strict publicitare. Formatele cele mai uzuale folosite pentru reviste sunt A4 si A5.